Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 8 juni 2012

Kadoo doos gemaakt voor Het Vormsel van mijn nichtje Carmen

Zo meteen doet mijn nichtje haar Vormsel en dit heb ik gemaakt voor haar .
Binnenin zit een envelopje en dan kan ze de doos zelf gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe ze het vindt

3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Cindy!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi cadeaudoosje. Heb je een nieuwe Magnolia stempel gebruikt. Deze ken ik nog niet en ik ben echt helemaal verzot op de Magnolia's. En deze vind ik echt super.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige stempel is dat zeg. En heel leuk versiert het doosje.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)