Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 7 december 2012

Foto``s vanuit ons voorraam en van ons besneeuwde achtertuintje


Ik hoop dat iedereen niet teveel hinder heeft van de sneeuw
En een fijn weekend
Ik ga weer verder met de kerstkaarten want de tijd dringt.

Liefs Cindy

7 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Bij jullie ziet het er ook mooi, winters uit..prachtig om te zien...lekker freubelen...

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja gezellig hé Cindy die sneeuw!
    Kom je gelijk in kerststemming vind ik.
    Fijn weekend, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy

    Ik vind het prachtig die sneeuw zolang ik niet met de auto weg hoef:-)
    Wij hebben vandaag weer alles in kerstsfeer gebracht en dan is die sneeuw op de achtergrond wel heel toepasselijk.
    Succes met je kerstkaarten, ik moet er ook nog een stel maken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend gezicht Cindy, mooie foto's.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben lekker helemaal niets.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooooo mooi!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie witte wereld....al ben ik nu stiekem wel blij dat alles weer weg is :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)