Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 13 januari 2013

New Beginnings Babykaartje met strik

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de volgende Challenges
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2013/01/challenge-169.html
http://craftyribbonschallenge.blogspot.nl/2013/01/midway-reminder-for-challenge-36.html
Bij DCL moest je werken volgens een sketch en bij Crafty Ribbons was het onderwerp New Beginnings.
Dit is de sketch


16 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    je bent nog laat wakker! Je kaart is een plaatje zeg! Wat een lieverdje!! En glinster op het afdrukje! Staat zo schattig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend in een mooie kleur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh Cindy,
    Wat een schattig kaartje, mooie kleurtjes..lief stempeltje en..mooi ingekleurd..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaart is het zeg en wat een lief stempeltje heb je ook weer gebruikt. Het is echt een kaart om op te eten zo lief hihi.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Deze springt eruit zo mooi , mooie sketch. Wil,ik ook nog mee aan de slag.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lieffff!!!! Echt een dotje, heel mooi gedaan Cindy!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely!

    Thank you so very much for joining in with our New Beginnings at Crafty Ribbons.

    Hugs,
    Karen. DT. xx

    http://krafykarens.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een droppie, Cindy, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your card, such pretty colours too. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    Wat een super leuke/mooie kaart! Leuk gedaan hoor!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, en leuk om een geboorte kaartje in deze kleur te doen. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een allerschattigs kaartje zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)