Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 29 juni 2013

Kaart zonder bestemming

Met deze kaart wil ik graag mee doen bij ;http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2013/06/nieuwe-uitdaging-sketch.html

Het papier is van We R Memory Keepers Simply Spring deze heb ik in een box gekocht bij Harlekino-webshop.nl in Gulpen.
Dit is de kaart

Ben benieuwd hoe jullie hem vinden ik moet er nog de juiste bestemming voor vinden dus daarom heb ik er nog geen tekst op gestempeld.
 Liefs en bedankt voor jullie bezoekje

Cinderella

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker vrolijk en zonnig uit!
    Kom maar op met die zon! ;-)
    Groetjes Jacomijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ziet er leuk uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje, mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    je hebt de sketch heel mooi uitgewerkt, prachtig papier, mooie vlinder, helemaal zomers..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje leuke combinatie met die kleurtjes super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt.
    gezellig dat je mee doet met de challenge bij het blog van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    altijd handig ene kaartje voor de voorraad, zeg maar. Je weet maar nooit waarvoor je nog eens een kaart nodig hebt.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge van EHI.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)