Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 3 augustus 2014

New challenge at KIC and another sneakpeek of my creation of the DT card for magnolia Forever

Hello Another new challenge at http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/08/kic-challenge-39-alles-behalve-vierkant.html so come and see what my teammies from the green team made
 Vandaag een neuwe challenge bij KIC Dus kom kijken naar mijn maatjes van team groen klik op de bovenstaande link

I have been working on my DT Reminder card for http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/08/7-beach-team-a.html and I`ll give you another peek and do you want to see what it has become you`ll have to wait until the 8th of August

Ik ben druk bezig geweest met mijn creatie voor de nieuwe challenge bijhttp://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/08/7-beach-team-a.html
Het is af en ik geef jullie nog een kijkje maar wil je het helemaal zien dan moet je nog even wachten tot 8 Augustus


Have a nice Sunday

Een fijne zondag
Cinderella

4 opmerkingen:

  1. Had het al op FB gezegd maar ook nog eventjes hier, schitterend Cindy,.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt ons nieuwsgieriggggg.....
    Fijne dag nog verder, liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er nu al super uit hoor!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, het ziet er prachtig uit!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)