Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 14 mei 2015

Papieren kado tas / Paper present bag ...

Hi here is another present that i`ve made today with the beatiful selfmade flower from Pimp-a-Pumpkin this is the link to go there and look at the most beautiful flowers;
http://shop.pimp-a-pumpkin.nl/index.php?id_category=1025&controller=category


Hallo hier ben ik nog een keer met nog een kadootje een papieren kadotasje met een mooie handgemaakte bloem door Marianne Vossen van de winkel Pimp a Pumpkin ga eens een kijkje nemen naar deze mooie bloemen.
Hier is de link;
http://shop.pimp-a-pumpkin.nl/index.php?id_category=1025&controller=category




Sleep well
Slaap lekker
Xxx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)