Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 29 juli 2015

Mijn eerst Boekkaart / My first Book Card !!!

Hallo blogvrienden/vriendinnen,/ Hello Blog friends ,

Deze week heb ik voor de eerste keer een Boekkaart gemaakt voor mijn nichtje die vandaag 15 jaar werd. Ze is helemaal dol op lezen en films kijken met name van Harry potter/The hunger games en Divergent.  En vorig jaar zijn we met de familie naar Londen geweest .Dus tja daar ben ik mee aan de slag gegaan en heb een Magnoliastempel gebruikt en Saturated Canary. Ze vond hem geweldig .

This week I made a book card for the first time for my Niece who turned 15 today.
She loves reading books in English and look at movies especially Harry potter/The Hunger Games and Divergent. So I finally used my Saturated Canary digi stamps and one Magnolia who looked like Harry potter but than in Girl form. She really loved it .
Here it is






With this card i`d like to join the next challenges
http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/
Cinderella
Xx

6 opmerkingen:

  1. How special is this? Your niece will be thrilled to receive it! Thanks so much for shring it with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er geweldig mooi uit!!!
    Creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Je boekkaart is geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW !!
    Super gaaf heb je dit gemaakt.
    En leuke stempels erbij gebruikt ; helemaal in stijl.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    wat een prachtige boekkaart is het voor je nichtje geworden! Leuk om te maken, he? Ik heb er een voor mijn vader gemaakt, vorig jaar en hij heeft hem nog steeds op de vensterbank staan. Deze is er ook echt eentje om te bewaren! Leuk dat je al die toepasselijke details erin verwekt hebt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)