Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 16 december 2015

Poging tot Vintage/ Try to make Vintage !!!

Hallo allemaal /Hello  Everybody,


Ik heb weer eens een poging gewaagd aan vintage Roze en Kraft .
Zodat ik weer eens mee kan doen bij ;

I`ve tried to make Vintage again it had to be Pink and Craft.
So I can enter the challenge at;
http://wlvc.blogspot.nl/2015/12/challenge-nr-59-en-random-winnaar-58.html

Dus wat vinden jullie ervan / So what do you think?

Tot gauw/ See you soon
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

  1. Wat een liefje Cin.....leuk gedaan hoor en de vintage-look zie ik wel. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en...blijf proberen hoor......vintage is hartstikke leuk om te maken.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet het gezegde...... oefening baart kunst en je ben lekker bezig je kaartje ziet er heel mooi uit en als ik je een tip mag geven voor je volgende vintage kaartje probeer een stukje kant en/of pareltjes erbij te verwerken zal je zien wordt je vintage creatie nóg mooier. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge bij WLVC en morgen start er weer een nieuwe challenge en ik hoop dat je dan weer meedoet.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi label hoor Cindy, en leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)