Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 31 maart 2016

Tien Vingers Tien tenen !!!

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren deze Geboorte kaart gemaakt met superleuk designpapier Van  de Reprint hoby design by Carina K het heet Mama`s Boy Daddy`s Girl collectie Lullaby.
Verkrijgbaar bij http://www.tscraphuis.nl/shop/ . Jolanda staat ook op de Knotsgekke Kaartdagen in Den Bosch dus als je er toevallig naar toe gaat zoals ik hihi dan kun je meteen even kijken .
Ik heb de kaart gemaakt met de Dutch doobadoo mal en doe met deze kaart mee op de facebookchallenge van DDBD.
Hier is ze dan

  

Tot de volgende x maar weer
Deze kaart doet mee aan de challenge bij http://anreda.blogspot.nl/2016/03/challenge-maart-april-en-uiteraard_18.html

2 opmerkingen:

  1. Cindy, je kaartje is super, wauw.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    Wat een schatje, het is een schitterende babykaart en dat miniflesje is zo leuk.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)