Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 5 april 2016

Geboortekaartje voor een lief meisje ...

Hallo allemaal,

Laatst heb ik deze kaart nog snel gemaakt. Inmiddels is hij ook ontvangen dus kan ik haar laten zien.
Gebruikt heb ik Dutch Doobadoo Dutch Card Art Baby onesie
Witte cardstock ;Designpapier van We`R Memorykeepers
Kant van ?
Bloemen Action
stempeltextsheet is van Joycrafts Clearstamp Sending Messages
Aler randen gedistressed met de Distresser van Tim Holtz
Voor meer info waar je de gebruikte materialen kan kopen ga naar tscraphuis.blogspot.nl
Gezellig dat je er weer was
Een fijne dag
Liefs en Creatiefs
Cinderella







Deze kaart doet mee bij
This card joins the challenge at
http://inkychicks.blogspot.nl/2016/04/challenge-65-baby-card.html

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)