Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 15 november 2016

Eerste blogbericht van vandaag ......

Hallo allemaal ,


Vandaag is het highlife op mijn blog . Waarom omdat vandaag mijn beurt is om een creatie te plaatsen voor `t scraphuis.nl .

En ook voor de challenge bij Paradise of Stamps en ook voor de challenge bij Magnolia Forever .
Maar eerst mijn creatie voor http://tscraphuis.blogspot.nl/
Voor de gebruikte materialen ga dan naar de bovenstaande link daar krijg je alle materialen te zien.

Maar nu de Kado envelop die ik voor mijn tante heb gemaakt die afgelopen week haar verjaardag vierde .



Om 9.00 uur ben ik weer terug met een andere creatie hopelijk tot dan
Cinderella
Xx

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/10/nieuwe-challenge-knutsels-en-kadootjes.html

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje met een mooi envelopje, bedankt voor je deelname bij K&k

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)