Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 1 april 2017

Happy Birthday .......

Hallo allemaal/ A big hello to all of you ,

Gisteren hebben we een feestje gehad van een collega van Dave die 50 is geworden en daar moest natuurlijk een kaart voor worden gemaakt .
Het moest iets groter zijn zodat alle collega`s hun naam erop konden schrijven en dit is hem geworden .
Ik heb de uitnodigingskaart erop verwerkt en een aantal leuke stempels en mallen gebruikt .

Yesterday we had a party of a man who turned 50 . I`ve used the invitationcard on it and a couple of dies and stamps.





Een fijne Zaterdag
Have a nice Saturday
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Supermooi! Leuke opdrachten zijn dat, om iets persoonlijks te maken! En ruimte genoeg voor alle namen zo te zien!
    En ik vermoed dat hij wel van een biertje houdt ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)