Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 16 mei 2017

DT Dagje bij `t Scraphuis .... en een creatie van mij voor het DT `t Scraphuis.

Hallo allemaal ,

Ik heb afgelopen zaterdag een leuke dag gehad in het gezellig Brabantse Oosterhout .
We hadden een DT dag met het team van http://www.tscraphuis.nl/shop/
Dus `s morgens in de auto gesprongen en om 10.15 uur kwam ik daar aan en stond de koffie al klaar met lekkere bokkepootjes taart.
Daarna verraste Jolanda ons met de workshop die we gingen doen en dat was het maken van deze leuke mdf gereedschapskist van Pronty.
Het was superleuk om te maken en dit is mijn resultaat ;

Als je wilt weten hoe ik het heb gedaan en waarmee kom dan eventjes gezellig voor bij op
http://tscraphuis.blogspot.nl/




Een fijne dag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er mooi uit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie, geslaagde creatie !
    fijne zonnige dag gewenst,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, Cindy.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk zo'n DT-dag Cindy! Tof project hebben jullie gemaakt, knap gedaan in vrolijke kleurtjes. Daar kun je mooi hobbyspulletjes in opbergen.
    Lieve groetjes en alvast een goed weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)