Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 17 september 2017

Jij geeft mijn leven meer kleur .....

Goedemorgen ,

Hier een kaart voor de challenge bij KIC op Facebook

 https://www.facebook.com/search/top/?q=kaartjes%20inspiratie%20challenges

Het thema is alles mag en onze sponsor Sheepski Design en daar is ook deze geweldig mooie digi van die ik heb gebruikt .

Liefs en Creatiefs
Cinderela
Xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie afbeelding met tekst Cindy, dit zegt genoeg zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een mooi en schattig kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)