Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 28 oktober 2017

Jingle All the Way .....

Goedemorgen op deze zaterdagmorgen .

Vandaag kom ik weer een kerstkaart laten zien met wat Studiolight materialen en ook weer ....
Hoe kan het ook anders Dutch DoobaDoo haha.

Dutch DoobaDoo mal

http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Dutch-Doobadoo-%252d-Dutch-Card-Art-%252d-Fold-2-%252d-470.713.623

Designpapier Studiolight  plaatje Jingle All the Way ook van Studiolight

Mal Sterren Studiolight

Mal achter het plaatje en hoekjes  is deze Joycrafts  6002/0699


Mal hertjes

http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Noor%21-Design-%252d-Vintage-Flourishes-%252d-Hertjes-%252d-6003%7B47%7D0075-

En de tekstmal Winterwonderland is Joy Crafts Winterwishes 6002/0910
Dit was het dan weer mijn blogbericht van vandaag
Tot de volgende keer en
een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx


6 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy ... Wat een super mooie creatie ... Prachtig DP en je hebt hele mooie malletjes gebruikt !
    Fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie , alleen het nummer van de tekstmal klopt niet want dat is een sterrencirkel . Ik hoop dat je het juiste nummer nog weet .
    Fijne avond , Afra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Afra ik heb het veranderd bedankt voor je reactie anders had ik het waarschijnlijk niet gezien
      Groetjes Cinderella
      XX

      Verwijderen
  3. Er staat nog steeds het verkeerde nummer , jammer maar toch bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cindy.
    Mooie sfeer op je kaart!
    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Cindy! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Echt fantastisch mooi! Je vorm is mooi, je kleuren schitterend en je opbouw super! Ja, ik ben enthousiast!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)