Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 29 mei 2018

Happy Birthday

Hallo daar ben ik weer eens een keertje met een verjaardagskaartje voor mijn collegaatje .
Ik heb een DDBD mal gebruikt al model het was ff vouwen voor hij goed in elkaar zat hihi .
designpapier van studiolight zo ook de vlaggelijn .
De raam mal van Joy crafts en bloemetjes en een houten vogelkooitje.


Een fijne dinsdag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)