Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 31 juli 2019

Happy together..... Samen Blij....

Hello / Hallo,

here I am with a vintage card used a Dutch doobadoo stencil and Maja Designpaper Home for the Holiday-Together , Picture from Syta van Gelderen nr 150116 and some flowers and dies from Action and tape from studiolight Happy Together.

Hier ben ik met een Vintage kaartje gebruikt heb ik
Dutch doobadoo stencil
Maja Designpaper Home for the Holiday-Together
Plaatje van Syta van Gelderen nr 150116
bloemen/snijmallen en Bling stickers van Action
Studiolight washi tape tekst Happy Together

With this creation I joined the challenge on facebook
Met deze creatie heb ik meegedaan aan de challenge op facebook bij

https://www.facebook.com/groups/280116102155415/ Vintage & More

en bij

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/06/keileuke-challenge.html
Het stelletje zit op een stenen muurtje





Have a nice evening
Fijne avond
Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje Cindy, ik hou wel van deze kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty vintage card Cindy, and I love how you have offset the top panel!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Cindy. Ik moest wel even zoeken naar de stenen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)