Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 20 februari 2020

Verjaardagskaart Birthday card

Hallo vandaag een verjaardagskaart voor een collega die bij de Marine heeft gewerkt dus de Dutch doobadoo mal Zeilboot 470.713.764 kwam goed te pas .
Designpaper is van Studiolight en Joycrafts .

Hello Today a Birthday card for a co worker who served de Marine so the doobadoo stencil Sailboat 470.713.764 was a great idea
Designpaper is from Studiolight en Joycrafts .



Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij;

With this card I`m joining the challenge at

https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2020/02/a-perfect-time-to-craft-challenge-for.html

http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2020/02/a-bit-more-time-to-craft-challenge-110.html

http://craftycreationschallenges.blogspot.com/2020/02/february-challenge-406-anything-goes.html


Fijne middag
Have a great afternoon
Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

7 opmerkingen:

  1. Die is gaaf geworden Cindy. Hij zal wel snel vooruitkomem bij deze wind..LOL. Mooie toepasselijke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje! Tof model is het en het thema past er prima bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig geworden!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful card Cinderella - love the design, and so appropriate for the recipient
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)