Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 7 mei 2020

Verjaardags Tag.... Birthday Tag....

Hallo 

Eindelijk kan ik jullie de Tag van de maand Mei laten zien want mijn collegaatje heeft hem vandaag in ontvangst genomen (klinkt heel deftig haha )Deze heb ik gemaakt n.a.v. Elke maand een tag (deze x geen kerstdag ) door Tiets bij Creatief met Kimya Verpakkingen!! 
Het gebruikte designpapier is van Maja design Denim & Girls nog steeds een favoriet van me .
De dies zijn van Joy crafts Flower corner 6002/1122 en Joy crafts Sketch art frame 6002/1292

Hello 

Finally I can show You my Tag of the Month of May  because today my co worker got it for her Birthday.
I`ve made it with the tutorialfrom Tiets from Kimya on facebook!!!

The designpaper is from Majadesign the Denim &Girls Line I still love it very much .


With this creation I`m joining the challenge at
Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij

Vintage & More facebook easel vintage creatie

https://abitmoretimetocraftextra.blogspot.com/2020/05/abmttc-extra-challenge-may-anything-goes.html

Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
XX

5 opmerkingen:

  1. I am fine - hope you and your family are doing well. Such a beautiful project - you did a wonderful job thanks for sharing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super creatie. Die heb je echt heel mooi gemaakt. Hou wel van dit soort aparte creaties en de kleuren zijn ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what an amazing tag/box. this is gorgeous Cinderella
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is hij geworden, zoiets met kerst gemaakt afgelopen keer. Zo lek te maken. Mooie combi qua kleuren idd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)