Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 juli 2020

Clean and Simple

Hello

Hope everyone is fine and enjoying life as far as it goes in these odd times .
This weekend we have some Birthdays to attend to so I have been making some cards .
Here is one a CAS card for a young Man .
I’ve used white, black Cardstock and Aquarel paper and the Text stamp is from Marianne design
Also user the stencil Raster 470.770.033 from Pronty by Jolanda de Ronde.
Distress Oxide coloured broken China and the text is stamped with Versafine Clear nocturne (Tsukino)

Hallo
Ik hoop dat iedereen oké is en geniet van het leven zover als dat mogelijk is in deze rare tijden .
Dit weekend hebben we een aantal verjaardagen waar we heen gaan en zijn geweest dus ik heb wat kaartjes gemaakt .
Hier een CAS kaart voor een jongeman .
Ik heb gebruikt wit en zwart Cardstock en aquarel papier .
De tekst stempel is van Marianne design .
Ook gebruikte ik de stencil Raster 470.770.033 van Pronty by Jolanda de Ronde.
Distress Oxide kleur broken China en de tekst is gestempeld met  Versafine Clear nocturne


Have a nice Sunday
Fijne Zondag
Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Ja hier alles nog oke, maar hoor wel steeds meer dat er mensen getetst worden dat ze zo ziek zijn..anders dan normaal.
    Dus best akelig.
    Gelukkig bij hun niks..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel gaaf kaartje! Ik houd wel van CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card Cinderella - love the slightly grungy look to the background
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)