Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 9 september 2020

Klembord met notitie blokje

 Hallo allemaal

Tijdens mijn vakantie heb ik wat minder gefreubeld en op internet gesurft dus nu weer thuis en daar ben ik dan weer vandaag met een gepimpt MDF klembord met bijpassend notitieblok.
Designpapier is rijstpapier van Stamperia wat verkrijgbaar is bij Papier en freubelfeest in Heerlen bij mij in de buurt.
Het is een snoepjes winkel als je van designpapier houdt haha
Hier mijn beschrijving dmv foto’s hoe ik het gemaakt heb.








Leuk dat je er was tot gauw 
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx
en kom eens gezellig even langs op Papier & Freubel Feest
das pas echt feest

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)