Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 23 januari 2021

Geboortekaarttegelcanvas / Birthcard tile





 Goedemiddag 

Welkom op deze zaterdagmiddag.

Een tijdje geleden vroeg mij tante of ik een geboorte tegel kon maken als kraamkado .

Ik dacht tja ik kan natuurlijk wel een kaart maken met de geboorte gegevens.

En daarna bedacht ik me ik kan het ook op een canvas maken zodat ze het kunnen ophangen .

Dus zo bedacht zo gedaan haha .

Good Afternoon

Welkome on this Saterday afternoon.

A little while ago my Aunt asked me if I could make a Birth day tile You know with name birthday weight etc.

So I thought I can make it on a Card with all of that.

But them I came up with a better idea why not put that in a canvas so they can hang it on the wall.

So that’s what I did lol 

Dit is de kleine meid zelf op de bovenste foto

En op de onderste foto een plaatje uit het knipvel nr 161102 van Syta van Gelderen omdat ik bij het maken van de foto nog niet wist of de ouders het goed vonden om het online te zetten.

The picture above is the little girl herself

But when i Made this I didn’t know if the parents Hove permission to let it show this way so I used a baby picture from Syta van Gelderen nr 161102 so I could show it like that 


Gebruikte materialen

Used materials

Dutch Doobadoostencil 470.713.839

Designpaper Mariannedesign Eline baby maar van heel lang geleden 

Dies lijst weet ik niet van welk merk die is .

Laat me weten hoe je het vindt

Let me know what You think of this

Liefs&Creatiefs 

Hugs & Creativity 

Cinderella 

Xx 

4 opmerkingen:

  1. Heel gaaf bedacht en erg mooi!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    ik vind hem erg leuk! Wat een tof idee van je tante is het om zoiets dan cadeau te doen. EN ze wist wel aan wie ze dat het beste kon vragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful canvas Cindy - and so lovely to actually see the baby you made it for :)
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)