Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 29 maart 2021

Paaseieren versieren / Easter Eggs decorating

 Hoi

Vandaag kom ik eventjes voorbij met deze 2 plastic eieren die ik heb gepimpt ze zijn verkrijgbaar bij https://www.angelashobbycorner.nl/

Ze zijn te vinden via onderstaande link

joy-crafts-transparante-eieren-met-kuiken-en-haas 

Zijn ze niet leuk?

Hello 

Today I`m passing by with two decorated Easter eggs that you can buy at 

https://www.angelashobbycorner.nl/

joy-crafts-transparante-eieren-met-kuiken-en-haas 

Aren`t they awsome ?



Tevens loopt er nog steeds de challenge op

Liefs & Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
XX



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paasversiering
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige paas eitjes.
    Die zijn erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debby

      Dankjewel tja je kunt ze alleen beter niet opeten hihi
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      X

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)