Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 15 september 2021

Sending Hedge Hugs

 Hallo hier een post van mij 

Ja ik weet het is laat en eigenlijk moet ik slapen maar nog ff snel.

Ik heb de Samen Creatief meegedaan op fb bij hobbyshop Veldmaat en dit is het resultaat

Ik gebruikte het gave design papier en stempel sets van de Egel (Hedge) serie van Carla’s Creaties en die vindt ik extra gaaf omdat we zelf ook egels in de tuin hebben die ik van egelvoer en water voorzie elke avond .

Hello here a post from me and yes it’s past my bed time but I had to show You lol

I did a together creatieve on fb page from Hobbyshop Veldmaat and this is my creation with the Awsome Hedge serie from Carla’s Creaties 

I really love it because we have Hedge in our back yard  who I feed and give water Every evening 



Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderellasdreamcardsblog 



8 opmerkingen:

  1. Oh dit is gaaf zeg!!! Prachtig papier ook!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diana
      Dankjewel is ook leuk om te maken en het past bij het nieuwe seizoen dag eraan komt en bij onze tuin dieren hihi
      Liefs & Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  2. Echt super mooi Cindy, en leuk dat je nog meegedaan hebt. Al kost het je nachtelijke uren hihih.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly
      Dankjewel het is ook leuk om te maken alleen met de magneetjes ging het niet (toch eens kijken voor andere) dus heb ik de klittebandjes gebruikt
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  3. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
    Awesome card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat geweldig mooi, ik zou hét niet kúnnen maar wel willen leren, ik heb weinig zelfvertrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hannie
      Dankjewel ik heb deze gemaakt n.a.v. Een workshopje online daar zie je stap voor stap wat je moet doen .
      Leuk om te proberen gewoon doen
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)