Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 13 juli 2022

Happy Birthday

 Hoi 

Deze kaartjes heb ik voor mijn nichtjes gemaakt die binnenkort beiden hun verjaardag vieren .

Met het gave designpapier van Stamperia Collectie Savana.

Echt een favoriet van mij 

Hello

These two cards I made for both of my nieces who are soon celebrating their birthday ‘s 

I used the wonderful Savana from Stamperia one of my favorites 























Het model is van een kaart die mijn zoon had mee genomen als voorbeeld voor mij nadat hij hier de rekening van een restaurant in had gekregen .
Zodat ik weer een leuk idee had lief hè .
This model is one that my son took with him when he went to dinner in a restaurant and he got the bill in it .
So he thought maybe it’s an idea for my mum to do something with this model isn’t that sweet 

Liefs en Creatiefs 
Hugs and Creativity 
Cinderella
Xx 




2 opmerkingen:

  1. What a fabulous idea for a card, and how wonderful of your son to think of you and bring it home! The resultant two cards are stunning Cindy - that Savannah paper is gorgeous
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat is dit mooi geworden... idd prachtig papier van stamperia.
    wat attent en alert van je zoon om dit model voor je te bewaren!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)