Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 14 februari 2023

Kerstkaarten maand Januari

 Hoi 

Ook dit jaar ga ik weer proberen om elke maand 2 kerstkaarten te maken en ik lig meteen achter maar hier de Januari kaartjes het model is van een tutorial weet ff niet meer van wie.

Het design papier is van Craft’O Clock 

Hello

Also this year I am trying to make every month two Christmas cards and I am already behind schedule but here they are 

Designpaper from Craft ‘O Clock 






Liefs en creatiefs 
Hugs and Creativity 
Cinderella 
Xx 


2 opmerkingen:

  1. Een mooi model, wel een leuk idee elke maand twee..ergens lukt het me niet meer, dus zelf maar gestopt vanaf dit jaar met de kerstkaarten te maken/versturen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two fabulous cards Cindy - love the background papers you have used, they give a great feel of texture to the cards.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)