Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 2 augustus 2023

Verjaardagskaart voor mijn buuf



 Hallo 

Een tijd geleden maakte ik deze kaart voor mijn buuf naar een idee van Joyce Tresoor.

Ik gebruikte het designpapier van een van de mooie 30 x 30 papierblokjes van de Action.

 Hello 

A while ago I made this card for my neighbour ‘s birthday after I saw this idea at Joyce Tresoor ‘s fb .

I used the designpaper from the Action 












Liefs & Creatiefs
Hugs & Creativity 
Cinderella 
Xx 

2 opmerkingen:

  1. Such a beautiful card Cindy - great use of the paper and a wonderful construction technique
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Cindy! Ja deze blokken zijn mooie he,.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)