Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 21 november 2023

Kerstkaarten vervolg … Christmas cards follow up…

 Hoi 

Daar ben ik weer met wat kerstkaarten allemaal met de muizen rijstpapier van Alchemy of Art gekocht bij

 https://www.stephshobbyshop.nl/webshop/rijstpapier/alchemy-of-art-a4





Ook gebruikte ik hier de snijmal cardholder van Joycrafts en de ovaal xxl van Crealies.



En hierboven ook nog eentje met Kraft cardstock 

Oh ja ik gebruikte hier ook Frantage van Stampendous .

Liefs en creatiefs 

Hugs & Creativity 

Cinderella 

Xx 

2 opmerkingen:

  1. Deze twee zijn ook weer superschattig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy this is gorgeous - a sweet image and delightful way to mount and display it.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)