Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 21 januari 2024

En nog een kaart voor een Bruidspaar

 Hallo 

Vandaag nog een kaart voor een Bruidspaar maar nu mijn ouders die sinds 18 januari 50 jaar getrouwd zijn .

Ook hebben wij afgelopen donderdag samen met de familie lekker gegeten deze keer van de Pizzeria waar we genoten van Pasta’s & Pizza’s bij ons thuis dus weer versieren rond de tafel alleen nu nog wat uitgebreider .

Ook zijn we het huis gaan versieren alleen wat later vanwege de hevige sneeuwval afgelopen woensdag .

En Zaterdag hadden we nog een groot Feest met Familie & Vrienden 

Hello 

Today another card for a Wedding day but now for my Parents .

They we’re 50 years married on the 18 th of January.

And we had Dinner at our house with the Family.

We did the Parents house decorating on Friday evening because on Wednesday the weather was very snowy icy .

On Saturday we had a big Party with Family and Friends .

Dit is de kaart 

This is the card 



This is how we decorated the house from the outside .

Dit is hoe we het huis versierde.




En dit is hoe we bij ons tijdens het eten de tafel versierde .

And this is how we decorated around our Dinner table.




Have a nice Sunday .

I’m whipped out from the Party last night so mine is gonna be a lazy one I guess .

Fijne Zondag .

Ik ben moe van het Feest van gisterenavond dus de mijne wordt een luie Zondag.

Liefs & Creatiefs

Hugs & Creativity

Cinderella

Xx 

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kaart. Toppie!! en zo leuk versierd, tof
    I love this card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)