Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 23 maart 2024

Verjaardagskaart vrouw 85 jaar …

 Hoi hoi 

Een tijdje geleden vroeg een vriendin me of ik een mooie kaart wilde maken voor haar moeders 85ste verjaardag .

Natuurlijk ging ik aan de slag met het mooie designpapier van Craft O’Clock Hello Beauty .

Hi hi 

A while ago a friend asked me if I could make a card for her Mother’s 85th Birthday.

Of course I can and this is the one I made .

The design paper is from Craft O’Clock Hello Beauty.

Met deze kaart doe ik mee met de challenges bij 

https://2sistersontheblog.blogspot.com/2024/03/challenge-84.html?m=1

http://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/2024/03/challenge-maart-2024-gebruik-bloemen-op_01821695667.html





Fijne zaterdag 

Liefs & Creatiefs

Have a nice Saturday 

Hugs & Creativity

Cinderella

Xx 

5 opmerkingen:

  1. A beautiful card Cindy - love the soft and feminine colours and how you have made the most of the gorgeous papers
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Cindy! Pastelkleurtjes, altijd goed denk ik voor een 85 jarige. En zag ik nou voorbij komen dat jullie weer in Valencia zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je gemaakt
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor een 85 jarige.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)