Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 11 december 2012

Een aantal kerstkaarten




Dit zijn een aantal kaartjes die ik heb gemaakt voor de kerst het zijn er zoveel dat ik ze even in een blog bericht zet.
Ik zit de laatste tijd niet zoveel in blogland want mijn Oma van 86 jaar ligt al anderhalve week in het ziekenhuis en ik probeer er dagelijks naar toe te gaan .
Ze heeft haar alvleesklier ontstoken en die is zelfs al aan het afsterven ( dit nieuws heb ik zojuist te horen gekregen ) Ik hoop dat het nog allemaal goed gaat komen maar ik vrees het ergste .
Liefs Cindy

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Cindy! Sterkte met je oma.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Ik vind je setje van 8 helemaal super..simpel en toch heel mooi en je andere 3 zijn ook schattig....Hoop inderdaad dat je Oma weer opknapt..ze heeft vast veel pijn..zo sneu..
    sterkte,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cindy je kaarten zijn heel mooi en wat vervelend dat je oma zo ziek is veel sterkte.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje Cindy heel veel sterkte met je oma, dat is niet fijn. Je kaartjes zijn allemaal weer super. Hou je taai hé meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    je kaartjes zijn heel mooi!
    Ik hoop toch dat je oma beter wordt.
    Beterschap meis.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zien er weer erg mooi en leuk uit, Cindy. Heel veel sterkte met je oma!!! Hopelijk komt er snel verbetering in haar situatie!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaartjes Cindy en hopelijk gaat het nog de goede kant uit met je oma. Veel sterkte!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig. Veel sterkte met je oma, ik hoop dat alles goed komt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heyy Cindy,

    Wat naar dat je oma zo ziek is. Ik hoop van harte dat ze snel opknapt en zich niet zo ziek voelt. Jij ook veel sterkte hoor, is niet niks als je je oma zo ziek ziet.

    Je Kerstkaartjes zijn erg leuk. Zoveel! Wouw..Prachtig gedaan.
    En leuk ook om zoveel kaartjes tegelijk te kunnen bekijken. Leuk hoor.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Ik ben ook ff niet in blogland geweest door de verbouwing...
    ik hoop dat het wat beter gaat met je oma en wens je veel sterkte!
    bedankt voor je mooie kerstkaart:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een productie!
    Veel sterkte met je oma.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, wat een leuke kerstkaarten. Heel veel sterkte met je oma en ze zal het erg fijn vinden dat je elke dag op bezoek komt bij haar.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)