Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 23 december 2012

Kerst kado envelopjes op verzoek

Vandaag kreeg ik nog een verzoek om kerstkado envelopjes te maken voor 4 kids.
Dus ben ik net even aan de slag gegaan zodat mijn gedachten ook even met iets anders bezig waren want het gaat niet goed met mijn Omi en het is nog steeds afwachten waarschijnlijk komt ze niet meer naar huis.

Bedankt nog voor jullie lieve reacties van laatst .
liefs Cindy

5 opmerkingen:

  1. Schattige envelopjes en ik zag je hart hierboven....ook erg leuk. Heel veel sterkte met je omi en ik hoop dat er nog wat verbetering in de situatie komt meis.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer prachtig gemaakt Cindy ondanks dat je gedachten bij je omi waren, wat ontzettend zwaar moet dat zijn de wetenschap dat ze waarschijnlijk niet meer naar huis komt Heel veel sterkte meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende enveloppen heb je gemaakt. Knap van je dat je toch je gedachten kunt verzetten. Ik kan mij goed voorstellen dat je er niet helemaal bij bent en dan ook de mensen om je heen nog eens in de kerststemming. Ik wens je heel veel sterkte! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dit mag er ook zijn Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)