Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 1 februari 2013

With love

Deze kaart heb ik gemaakt met rood glanzend papier als kaart en de rood met witte stippen is van een papierblok van Action.
Daarop een Doily die in een gratis pakketje bij het Papercraft Magazine zat .En een stempel With Love.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden .
Ik ga hem linken bij Less is more challengehttp://simplylessismoore.blogspot.nl/

Een fijne dag en misschien tot strakjes want ik heb vrij en al bijna alle boodschappen al in huis en
de rest staat in de wacht hihihi.Ik heb nl zin in te hobbieen.(dan heb ik het niet over strijken de was doen poetsen )

Liefs Cindy

5 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    heel lief CAS-kaartje heb je gemaakt..leuk met de doily en..de stempel...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg lief en mooi kaartje !
    geniet van je dag !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden en uitvooering van LIM.Ja, ik moet er nu aan geloven: aan de slag in huis.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje zo mooi met die doilie.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is pretty Cindy.
    Thanks for joining us
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)