Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 27 februari 2013

Hoera in Blijde Verwachting

Een kaartje voor iemand die zwanger is altijd leuk om te maken.
Groetjes Cindy

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.co.uk/2013/02/simon-says-anything-goes.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/02/kic-challenge-1-alles-mag.html

12 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Wat een leuke kaart..deze dame is al flink zwanger zo te zien..heel mooi gemaakt..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker altijd leuk om te maken,
    en op voorraad te hebben!
    Leuke digie!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Cindy en altijd leuk om voor een zwangere een kaartje te maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Cindy,
    wat een enige afbeelding!! Het maakt het kaartje meteen erg lief!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Cindy, wat een schatje van een kaart, wat een leuke stempel, je hebt er een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje weer Cindy en wat een geweldige stempel is dit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy

    Wat leuk dat je meedoet met onze 1e KIC Challenge!
    Dank je wel voor je deelname.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi hoor Cindy!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable card! I love that sweet image!!

    To be in the running for the Simon Says Stamp prize though, you must link back to the challenge blog. I don't want you to miss out on your chance of winning! ;)

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy

    Wat een mooi kaartje voor een zwangere, erg lief ook.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)