Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 7 maart 2013

Hoera een babietje geboren

Met deze kaart zou ik nog graag mee willen doen aan de volgende leuke challenge
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/02/time-for-magnolia-challenge-03.html


Het is een geboortekaartje voor een jongetje geworden ik vindt baby kaarten toch altijd een van de leukste kaartjes om te maken.En de stempel is en blijft ook een van mijn favorieten.
Een fijne avond nog
Liefs Cindy

en natuurlijk bedankt voor het gezellig komen kijken ik ga zo weer even een blogronde doen.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat een schattig babykaartje is dit..super en dat stempeltje is zóóó lief...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Cindy!
    Die stempel blijft zeker een leukerd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en die stempel is een leuke. Volgens mij heb ik hem ook wel meer gezien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is inderdaad een heel lief stempeltje en je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat n mooie kaart heb je gemaakt Cindy en leuk dat je mee doet met de Time for Magnolia challenge!

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje van een baby kaart Cindy,het stempeltje is ook zo lief, mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat is deze schattig Cindy, zo lief en mooi, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)