Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 2 maart 2013

Een Zomaar kaartje


Deze kaart heb ik gemaakt uit zilverkleurige karton met daarop papier uit de papier blokjes van de Action.
Op de achterkant een kado envelopje gemaakt en beplakt met papier van dezelfde blokjes.
Ik ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden.
Een fijne zaterdag
Liefs Cindy

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is pracht,mooie kleuren en heel erg leuk is het enveloppe op de kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Leuke kaart heb je gemaakt,ook de achterkant, ziet er super uit..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig weer Cindy, heel mooi gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)