Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 22 december 2013

Nieuwtje en een van mijn laatste kerstkaarten van 2013

Goedemorgen allemaal,
Leuk dat jullie weer even gezellig komen kijken op mijn blog
Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/
Deze keer is team groen aan de beurt dus kom even kijken wat zij allemaal weer voor moois hebben gemaakt .Het is challenge #23 Thema Kerst Alles mag en we worden gesponserd door Kreatrends .http://www.kreatrends.nl/





Ook wil ik jullie allemaal een Vrolijk gezellig Kerstfeest wensen en een gezond en natuurlijk Creatief 2014.
Ik heb hier nog een van de laatste kerstkaarten van dit jaar om aan jullie te laten zien
Liefs en tot gauw
Cinderella



8 opmerkingen:

  1. wat een schtaje Cindy,'fijne dagen toegewenst.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, en dit mooie kaartje hangt hier bij mij aan de muur te pronken! Dank je wel meis! Hele fijne feestdagen gewenst hé! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een mooitje hoor je kaartje !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Fijne Feesten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Wat een liefje is je kaartje, echt heel mooi.
    Geniet nog van de laatste dagen van dit jaar en alvast een hele gezellige jaarwisseling en een mooi 2014.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)