Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 1 december 2013

Productief lang weekend nieuwsgierig kom even een kijkje nemen

Hallo allemaal,


Dit weekend begon voor mij al op woensdagmiddag want ik had de donderdag al vrij van mijn werk.
En het is een op hobby gebied erg productief weekend geweest.(vandaag is het huishouden aan de beurt hihihi)

Dit zijn een aantal kerstkaarten die ik heb gemaakt het andere deel laat ik de volgende x zien.
Gisteren vierden goede vrienden hun verjaardag en daar heb ik natuurlijk ook weer kaarten voor gemaakt .
En voor mijn vriendin een leuke Home decoratie waaraan je meteen kan zien wat Yvon voor een hobbies heeft hihihih.
Ik zou zeggen leun even achterover en kijk wat er voorbij komt .
Een fijne zondag
Cinderella


Dit zijn dan de kerstkaartjes met voorgestanste Forever Friends beertjes blijven schattig










Dan nu de mannenkaart

Clean and Simple

en dan het Kadootje voor Yvon




2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk is dat om zoveel tijd aan je hobby te kunnen besteden,
    je hebt weer heel veel moois laten zien, toppertjes !
    Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je tijd goed besteed het ziet er allemaal heel leuk uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)