Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 17 juli 2014

Hele dikke knuffel Veel liefs / A big hugg

Hallo daar ben ik nog een keer ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge bij http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/2014/07/dutch-magnolia-lovers-85.html

Hello I made this card to join in at http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/2014/07/dutch-magnolia-lovers-85.html

Thema Dieren /Theme was animals

Ben benieuwd hoe jullie hem vinden
I`m curious what you think of it

Joycraft vlindermal 



stempeltekst Joycraft


Magnolia mal

Magnolia mal

Magnolia stempel ingekleurd met
Spectrum noirs


Wel te rusten
Good night
XXX Cinderella

6 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje zeg die kaart

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Cindy, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart weer, Cindy!
    Wat een leuk afdrukje.
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje. Dank voor je deelname bij DML. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje. Dank voor je deelname bij DML. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)