Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 30 juli 2014

Inspired at a bad time / Geinspireerd op een wat mindere tijd !!!

Hello it`s a little bit late to be blogging but i just finished my card and when i`m started with something I just go on untill it`s finished I pimped an orange paperbag from Kimya and made it from a sketch from http://fridaysketchchallenge.blogspot.nl/2014/07/sketch-74.html
So i`m gonna enter this when I`m ready with my blogpost also there`s a challenge going on at http://anreda.blogspot.nl/2014/05/challenge-mei-juni-en-uiteraard-uitslag.html
the theme is orange so i`d like to enter this card also over there.
and also at;http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2014/07/anmacreatief-challenge-34-juli-2014.html?showComment=1406678303214#c6983451216568291939 the theme is flowers
and the same theme at ;http://indonesiamagnolialoverschallenge.blogspot.nl/2014/07/imlc-2-bunga-bunga-flowers_65.html
Thank you for stopping by and maybe see you in a few hours .
Have a good night XXX Cinderella

Hallo allemaal het is een beetje aan de late kant maar ik had zoveel inspiratie dat ik even door ben gegaan
Ik heb een oranje papieren zakje opgepimpt van Kimya verpakkingen en de kaart volgens een sketch gemaakt die van de challenge bij Fridaysketchchallenge blog is zie link hierboven waaraan ik graag mee wil doen en dan is er ook nog een lopende challenge met het thema oranje vandaar de gekozen kleuren.
Deze is bij Anreda blog zie link ook hierboven daar ga ik mijn kaart ook aan laten meedoen .
En bij Anmacreatief ook hier staat de link hierboven daar is het thema bloemen.
Bedankt dat jullie op mijn blog zijn komen kijken en ik zie jullie misschien over een paar uurtjes weer.
Slaap lekker XXX Cinderella

gebruikte mallen de bloemen en blad en ronde mal om de stempel heen zijn van Marianne Design
en de sierrand van Noor Design
de tekst heb ik uitgeprint en zo uitgeknipt 

binnenkant om een boodschap op te schrijven
en het zakje kan ik nog evt gebruiken om iets leuks in te schuiven

12 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Set schitterende kaarten zie ik hier weer staan op uw blogje.
    Die CAS-kaarten vind ik wel heel mooi.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice card. Thank you fot playing with Friday sketch Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Práchtig gemaakt Cindy!!! Erg leuke mallen heb je gebruikt en leuke tekst bij deze stempel. Volgens mij heb ik je nog iets beloofd! Ik ga even je mailadres opzoeken. ;-)
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    het lijkt wel hoe later op de avond hoe meer inspiratie! Ik vind het ene heel leuke creatie/kaart. Zo leuk dat je hem zo gemaakt hebt als een kaart, maar dat je ook nog wat i het zakje kan schuiven. Echt superleuk!
    Je kaart hieronder had ik even gemist en die is ook super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat het regent op je kaartje is het een vrolijk geheel geworden. Leuk dat je meedoet met de julichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig fris en zomers geheel!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, lovely image and the flowers are so pretty. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pretty card.. amazing colour
    Thank you for joining us in Indonesian Magnolia Lovers Challenge.

    xoxo,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sweet creation. .
    Thank you for joining us at IMLC
    Don't forget to join our next challenge
    Hugs
    Kiki Foe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sweet creation. .
    Thank you for joining us at IMLC
    Don't forget to join our next challenge
    Hugs
    Kiki Foe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card! Thanks for sharing with us at Friday Sketch Challenges. Hugs, Maja DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)