Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 8 maart 2015

Gezellig dagje Knotsgekke kaartdagen

Hallo allemaal ,

Gisteren ben ik samen met Pouwla naar de beurs geweest in Den Bosch.
Het was weer hartstikke leuk en gezellig en ik heb natuurlijk weer een aantal spulletjes gekocht want ik heb niks hihihi.
Alleen vandaag was het zo`n mooi weer dat het er niet van is gekomen om er al iets mee te maken maar dat houden jullie nog te goed dan .
Ook hebben we weer vele bekende gezichten van winkels en blogland gezien altijd leuk om kennis te maken .
Jammer voor degene die er wel waren maar die ik niet gezien heb misschien een volgende keer .
Liefs en Creatiefs en
een fijne nieuwe week alvast.
Cinderella
Xx


2 opmerkingen:

  1. Jij kunt je weer uitleven, benieuwd naar je creaties...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te zien een zeer geslaagde dag, ben benieuwd wat voor een leuks je ermee gaat maken.

    .hobbygroetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)