Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 8 maart 2015

Hi it`s me again with a reminder card for Paradise of Stamps

Hello again,

Today I`ll show you my reminder card for the challenge at http://paradiseofstamps.blogspot.nl/2015/03/challenge-13-fairies-team1.html
also.
The theme is Fairy`s I used a Penny Black stamp .
I hope you will go our blog and join in with the challenge
Have a wonderfull Sunday
Xxx
Cinderella

Hallo alweer hihi ,

Vandaag laat ik jullie ook mijn reminder kaart voor de challenge die loopt bij http://paradiseofstamps.blogspot.nl/2015/03/challenge-13-fairies-team1.html
Het thema is Elfen en ik heb mijn Penny Black stempel gebruikt
Ik hoop dat jullie massaal mee gaan doen aan deze leuke challenge .
Ik wens jullie een fijne zondag
Xxx
Cinderella

4 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n lieverdje!! je bent goed bezig!!

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    Wat een lieverdje is deze stempel toch en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
    Superleuk dat we je gisteren in het echt hebben ontmoet op de beurs dat maakt zo'n dag nog gezelliger.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Zo'n lief plaatje ook.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit blijft zo'n lieve stempel Cindy en je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt. Gelukkig was het vandaag wel wat warmer als op je kaart...heb je ook van het mooie weer genoten of ben je al met je nieuwe aanwinsten van de beurs bezig geweest? Ik vond het leuk om je in "het echie" te zien gisteren, altijd grappig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)