Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 maart 2017

Geboortekaart in Niet traditionele kleuren.....

Goedemorgen ,

Vandaag kom ik jullie er eventjes aan herinneren dat bij KIC op facebook de challenge loopt maak een geboortekaart in NIET- Traditionele kleuren en ik zou zelf dit nooit in de kleur hebben gemaakt die ik heb gebruikt maar ja als het dan anders moet dan ook maar heel anders he .

Wil je graag meddoen dan klik op deze link https://www.facebook.com/groups/1071726679576104/permalink/1344919098923526/
en kom gezellig kijken naar de voorbeeldkaarten van team roze en groen en ga dan zelf aan de slag .

Onze sponsors zijn


Nou hier dan mijn gboortekaarte kaart in Niet traditionele kleuren !!!

Een fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella Team groen
XX

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)