Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 21 maart 2017

Zee Zand Strand..... Sea Sand Beach.....

Hallo vandaag kom ik jullie weer inspiratie brengen en de materialen die ik heb gebruikt kunnen jullie terugvinden op

Hello today i`m showing you my creation .If you`d like to know what material I`ve used go to 









 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden het doet me denken aan zomerse strandtaferelen .
Kan niet wachten todat het weer zover is ben gewoon gek op zon zomer zee strand .
Maar ja dat gaat nog even duren hihi dus tot die tijd gezellig zomerse creaties maken .

I`l love to hear from you .
I love the summertime but it`s a little early so until the Summer arrive`s here I`ll keep on making Summerly creations .

Een fijne Dinsdag allemaal/ Have a nice Tuesday
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Deze creatie doet mee aan de challenge(es) bij / This creation play`s along with the next challenges

http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/2017/03/aam-challenge-21-all-about-your.html

http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2017/03/magnolia-licious-challenge-6-anything.html


4 opmerkingen:

  1. Wat prachtig zeg ! Voor het zomer is, dat zal inderdaad nog wel even duren maar de dagen beginnen toch al weer te lengen he !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, zonnige creatie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my word!! what a fabulous scenic creation this is. Thank you so much for sharing with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaw, deze is echt prachtig zeg! Helemaal zomers idd :-)
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, super lief X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)