Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 8 november 2017

Birthday Wishes

Hallo daar het heeft een tijdje geduurd maar hier zijn we met de nieuwe uitdaging van November bij 


Het thema is alles mag behalve vierkant 
Dus ga aan de slag en doe gezellig mee om je kaart te plaatsen klik op de bovenstaande link.Ik heb gekozen voor deze mannenkaart 

Designpapier is van Maja Design Denim & Friends

Dutch DoobaDoo mal shape art cloud

Nou tot snel dan we wachten op jullie mooie creatie
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)