Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 25 november 2017

Christmas Hugs

Hallo allemaal ,

Welkom op deze zaterdagmorgen.
Vandaag is het weer tijd voor een creatie van mij en tja ik ben nog steeds bezig met de kerstkaarten dus ....



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt

Dutch DooBaDoo mal
http://www.tscraphuis.nl/basismaterialen/dutch-doobadoo/shape-art/dutch-doobadoo-shape-art-heart-tag-470.713.153/

Joycrafts Clearstamps Happy Hollidays 6410/0112

Plaatje stempel Mo Manning

Mal Joycrafts 6002/0579

Mal Joycrafts Winter Wishes border  6002/0911

Linten uit mijn hobbykamer (weet niet meer waarvan hihi)

Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden .

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/11/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html


Een fijne zaterdag en tot snel
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Yummie, die zit lekker te smullen op dat bankje ;)
    Mooi een kerstkaart in hartvorm en wat heb je dat ruche lief verwerkt. Een plaatje Cindy.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En deze is ook al zo leuk! Je bent lekker bezig geweest.
    Lieve groetjes, Monique
    DT knutsels en kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)