Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 23 januari 2018

Baby .....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje met de leuke BABY mal van Dutch DoobaDoo verkrijgbaar bij `t Scraphuis je hoeft maar op de onderstaande link te klikken om ernaartoe te gaan;
Tevens een leuke aanbieding in de webshop maar liefst 20 % korting op uw aankopen.

http://www.tscraphuis.nl/basismaterialen/dutch-doobadoo/card-art/dutch-doobadoo-card-art-text-baby-470.713.647/


Beertjes zijn van JoyCraft`s
Ik heb ook de faded jean`s Distress oxide gebruikt om de randen te beinkten.
Tekst Kleinkind geboren is van Marianne Design
Deze heb ik voor een collega van mijn man gemaakt die pas Opa is geworden.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij;

http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2018/01/challenge-107-anything-goes.html

https://craftysentiments.blogspot.nl/2018/01/new-beginning-baby-love-house.html


Ik wens jullie nog een Fijne Dinsdag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk voor de nieuwbakken opa. Dat zal hij vast geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This one is perfect for a baby boy too! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice design. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for sharing your really pretty card with us at Scrapping4fun.
    Hugs, Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card
    Please remember to follow us!
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute card.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for sharing with us this cute card at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)