Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 15 januari 2018

Resultaten van een gezellige dag in Etten-Leur....

Een hele Goedenavond allemaal,

Zoals sommigen van jullie weten ben ik afgelopen zaterdag met mijn zussie Wendy naar Etten-Leur geweest.
Om 8.00 uur ongeveer vertrokken en rond 9.30 aangekomen .
Eerst een lekker kopje thee met broodje gegeten in `t Turfschip waar Jolanda de Ronde , Ineke Bezemer en Kim van de Endschot drie hele leuke workshops hebben gegeven .
Dit was de eerste creatie gegeven door Ineke met de Dutch Doobadoomal


De Tweede werd door Jolanda gegeven en was een leuk tasje van Dutch Doobadoo met daarin nog drie kaartjes dit alles hebben we bewerkt met Distress oxide.



Tevens een heerlijke lunch gehad en ook nog een loterij waarbij iedereen prijs had dus dat was helemaal geweldig.

De derde creatie onder leiding van Kim een theedoos van MDF van pronty ook heel gaaf .


En natuurlijk nog eventjes geshopt in `t Scraphuis winkeltje ook altijd leuk hihi.
Met iedereen weer eventjes bijgekletst en daarna zijn Wendy en ik nog met zijn tweetjes gaan eten in Prinsenbeek bij Pasta & Pesto wat zeker een aanrader is als je er in de buurt bent .
Zo dat was onze Zaterdag .

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties.
    Zo te zien een hele geslaagde dag

    Groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjee wat klinkt dat gezellig en wat ene geweldige projecten heb je gemaakt. Allemaal op 1 dag?? Hard aan de knutsel geweest! En leuk met Wendy op stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een goed gevulde workshop dag. Wat een gave creaties heb je gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt en ziet er uit als een hele gezellige en goed bestede zaterdag Cindy. Wat heb je leuke en mooie creaties gemaakt..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)