Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 22 juli 2018

Gefeliciteerd 18 jaar .

Hallo daar ,

Wat een lekker zomer weer is het toch he .

Gisteren een kaart in elkaar gezet voor een jongen die 18 jaar is geworden en heel geinteresseerd is in vliegtuigen .
Dus ik dacht DDBD vliegtuigmal wat ga ik daar nu van maken haha .
Nou dit is hem geworden het gaat om het idee he hihi.

Een hele fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Leuk toch Cindy en heel origineel vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, met dat vliegtuig zo groot. Zal vast wel in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)