Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 8 juli 2018

Kadoosjes ....

Hallo allemaal ,

Het weekend is weer bijna achter de rug jammer genoeg .
Zaterdag ben ik met Dave (mijn man ) en mijn zusje en mijn tante naar Katwijk Aan Zee geweest naar de Musical Soldaat van Oranje het was de 2e keer maar ik vond het weer zo mooi en ingrijpend .
We hebben genoten en zijn natuurlijk ook gezellig aan het strand geweest en daar hebben we lekker gegeten bij B.E.A.C.H dwz  Best Escape Anyone Can Have .
Ook nog even geknutseld dit weekend aan deze Kadoosjes voor de buurkinders die hun verjaardag vierden . Aan de binnenkant een envelopje geplakt en 2 lolly`s erin geplakt .En de omslag met klitteband zodat ie open en dicht kan.




Een fijne nieuwe week alvast
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)